środa, 14 października 2009

Złota polska jesień

Październik jest. Taki piękny miesiąc. Lubię październik. Mam na przykład urodziny w październiku. I rocznicę. I w ogóle jest fajnie. I są ładne kolorowe liście na drzewach. I świeci słoneczko...

Wróć.

Jakie słoneczko? Sądząc po pogodzie to mamy koniec listopada a nie piękny październik! Gdzie jest złota polska jesień? No gdzie?

Moja Siostra mówi, że na emigracji. Znaczy w Londynie. Mają 15 stopni i słoneczko. Coś mi się to nie zgadza ze słynną londyńską pogodą... Chyba faktycznie złota polska jesień wyemigrowała na wyspy...

2 komentarze:

  1. U was też padał śnieg? Aż mi się żyć odechciewa jak spojrzę za okno :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Tam na Śląsku i tak macie cieplej ;)
    A swoją drogą październik to paskudny miesiąc, mimo, że mam urodziny. Też.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Powiedz mi co o tym myślisz :)