poniedziałek, 13 grudnia 2010

Ciążowo

Mam ostatnio świetną rozrywkę. Mianowicie nałogowo czytam fora ciążowe. Uwielbiam po prostu. Bo jeśli głupota ludzka nie zna granic to głupota kobiet w ciąży przekracza nawet te nieznane granice.

Ogólnie kobieta w ciąży - według forumowiczek - powinna położyć się i leżeć odkąd się dowie aż do rozwiązania. Nie może jeść niczego, jeno chleb i woda, raz dziennie słaba herbata, nie może się kąpać, nie może chodzić na basen, nie może farbować włosów, nie może nic. Do tego jeszcze okazuje się, że istnieją jeszcze ludzie, którzy boją się, że jak ciężarna się czegoś wystraszy to dziecko będzie miało znamię tam gdzie się mamusia złapała. I z wymiotów wróżą płeć dziecka. Albo z obrączki na nitce. A już najlepsze jest zdanie: "mój lekarz powiedział mi... Czy może mieć rację?". I co strona to dwa wątki o seksie.

Czytam i chłonę. Chłonę ludzką głupotę. Poraża mnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Powiedz mi co o tym myślisz :)