wtorek, 9 kwietnia 2013

Tygodniowe wyzwanie fotograficzne - kwiecień, dzień drugi. Plus bonus.

Temat na dziś - Gra.

Ale jak to gra? JEDNA? Mam wybierać? Nie jestem w stanie. Jestem świeżo po porodzie i mam problemy z podejmowaniem decyzji. Więc będą wszystkie. Albo raczej znaczna większość naszego zbioru:



Jednak stwierdzam jednogłośnie, że trzeba by odwiedzić Rebela, bo coś mało tego...

I jeszcze bonus, głównie dla Kasi, która wczoraj narzekała, że sobie tytułów nie może poczytać. No to proszę bardzo. Jak Kasia chce, to niech Kasia czyta. I inni też mogą:




Tylko trzy półki, reszta nie wyszła. A, że już późno, to pozostałe, jak ktoś jest zainteresowany, następnym razem.

3 komentarze:

  1. Kasia docenia zdjęcia strzelone specjalnie dla niej i jest pod wrażeniem kolekcji i growej i papierowej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pierwszym planie bierki :)

    A zawartość półek interesuje, a owszem ;)
    Ta pierwsza mnie zaintrygowała, przyglądam się tym pozycjom już chwile i chyba sięgne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta pierwsza to głównie książki mojego męża. Ale po drugą połowę sięgam :)

      Usuń

Powiedz mi co o tym myślisz :)