niedziela, 14 kwietnia 2013

Tygodniowe wyzwanie fotograficzne - kwiecień, dzień siódmy, ostatni.

Temat na dziś: Ulubione w kwietniu.

Będzie bez zbędnego ględzenia - stanowczo najbardziej ulubiona jest w tym kwietniu moja nowa córeczka :) Nie macie jeszcze dość jej zdjęć? Bo dziś znów będzie! Zdjęcie z pierwszego w życiu Lusi spacerku - przy okazji pierwszego wiosennego spaceru całej rodziny :)

Przedstawiam Lusię fiołkową:


No i żeby nie było - starszy brat też się dobrze bawił:









Dziękuję Wam wszystkim za ten miesiąc :) I za wszystkie miłe słowa. I mam nadzieję, że będziecie do mnie zaglądać w dni bezwyzwaniowe też :) Pozdrawiam spacerowo!

12 komentarzy:

  1. A u mnie też Lusia gości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :)słodka jest :) braciszek też fajny facet :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka przepiękna!! Gratuluję takiej Ślicznotki! Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mała gwiazdeczka;-)
    Chyba już ją gdzieś dzisiaj widziałam?;-)
    Tym sposobem zdecydowanie prowadzi w rankingu "kwietniowe ulubione":D

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowności... Bamboszki Braciszka rozkoszne :D piękne foteczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostał je dwa dni temu i bez mała w nich śpi... Uwielbia je!

      Usuń
  6. Słodziuchna ta Twoja Lusia. A Synuś też taki...opiekuńczy - już wózek chce pchać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. oczywiście, że będziemy
    nawet jak nic nie będziesz wrzucać - czasem stare posty sobie czytam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak można mieć dość oglądania takiego słodkiego pyszczka. Dwoje pyszczków raczej... Ja nie będę miała dość, na pewno ;)

    OdpowiedzUsuń

Powiedz mi co o tym myślisz :)