poniedziałek, 6 maja 2013

Tygodniowe wyzwanie fotograficzne - maj, dzień pierwszy.

Nowy miesiąc mamy, mój ulubiony. A jak nowy miesiąc to i nowe wyzwanie u Uli. Tematy na maj:


Czyli dziś ma być: Twoja fryzura.

Moja fryzura nie jest zbyt wyszukana. Powiem więcej: zazwyczaj na mojej głowie panuje nieład - i to wcale nie artystyczny. Włosy jakiś czas temu obcięłam a la Lucy, ale inne mam kompletnie, więc
 wcale jak Lucy nie wyglądałam. A teraz już odrosły, ale w czasie kiedy wyglądałam źle nie miałam kiedy iść do fryzjera, a teraz już znowu wyglądają dobrze. Bo ja tak mam - obcinam, potem nie mam czasu zadbać o taką długość jaka miała być pierwotnie, potem stwierdzam, że zapuszczam, potem mi się nudzi i obcinam - i tak w kółko.

Całej mojej fryzury nie zobaczycie, bo musiałabym wam pokazać moją twarz, a nie chcę. Nie dziś. Więc będzie tylko kawałek. Grzywka.


Uch, namęczyłam się z dodaniem tego zdjęcia. Blogger ze mną nie współpracuje!

7 komentarzy:

  1. noo masz rację, coś się dzieje z tym blogerem :/

    OdpowiedzUsuń
  2. a szkoda, że buźki całej nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdaje się, że mamy całkiem podobne podejście do sprawy:))

    OdpowiedzUsuń
  4. dołączam się do grona zapuszczających włosy do kolejnej wizyty u fryzjera:)
    fajne zdjęcie, jeśli sama je zrobiłaś to szacun:)
    co do ładowania zdjęć miałam ten sam problem i po prostu zmienilam przeglądarkę na chrome - działa bez problemu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo niedobrze, mam sentyment do Mozilli... Sama zrobiłam, metodą na emo :P

      Usuń
  5. To prawda, zapuszczanie włosów może być męczące

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna prosta fryzurka. nieźle się ujęłaś ;)

    OdpowiedzUsuń

Powiedz mi co o tym myślisz :)