piątek, 12 lipca 2013

Domek

Pokój moich dzieci, a w zasadzie głównie mojego synka, jest jeszcze w fazie robót, ale powoli nabiera kształtów :) A ja chciałabym Wam pokazać największy z pokojowo-dziecięcych projektów, czyli domek.


Domek powstał z mojego pomysłu, a wykonali wespół w zespół Tate i Żuru. Za bazę posłużyły dwa regaliki na zabawki rodem z IKEI (jeden nasz, drugi odziedziczyliśmy po Niku) i resztki regałów piwnicznych na których trzymam książki (musieliśmy dokupić jeden dodatkowy, bo miały za mało półek. I te półki z dodatkowego dokręciliśmy do regałów, a nogi zostały wolne).


Kwiatki pod dachem (zrobionym z dwóch najwyższych ścian regałów) ja malowałam. Krzywe mordki mają, ze mnie żadna Jagodzianka, ale Wojtusiowi się spodobały. Przy okazji respekt dla Jagodzianki właśnie za te wszystkie malowane meble i szachy, ja już nigdy więcej nic na meblach malować nie mam zamiaru...


A w środku jest ławeczka, jakby zmęczone zabawą dziecko sobie usiąść chciało :)

Wojtuś był domkiem zachwycony, jak go tylko do użytku oddaliśmy. I o to chodziło!

5 komentarzy:

  1. Rewelacyjny. Chciałabym mieć coś takiego dla swojego dziecia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł, rewelacyjne wykonanie! Jak chcesz, ja przyjadę i pomaluję Ci cały domek: w cegiełki i to jeszcze 3D :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam dziecka, które nie chciałoby mieć takiego domku! Świetny pomysł!
    Pozdrawiam! :-)

    OdpowiedzUsuń

Powiedz mi co o tym myślisz :)