wtorek, 27 sierpnia 2013

Nowa stara zabawka

Dziś nie będzie o dekoracjach w moim domu. I nie będzie też o pokoju mojego dziecka. Wcale.

Będzie za to o czymś co pierwszy raz pokazała mi moja Siostra 5 lat temu, a dziś odkryłam na nowo.

Mowa o Polyvorze. Znacie?

Kiedy po raz pierwszy się z nim zaprzyjaźniałam, to albo jeszcze tego nie było, albo nie zwróciłam na to uwagi. Wtedy bardziej interesowały mnie stylizacje ubraniowe. A dziś odkryłam, że przy pomocy Polyvora można urządzić sobie mieszkanie!

Najfajniejsze jest to, że w bazie są meble i dodatki z popularnych sklepów (nie tylko takie z księżyca), na przykład z IKEi, więc można sprawdzić jak będzie wszystko do siebie pasować, zanim to kupimy :) A potem poszukać innych pasujących rzeczy i bawić się w urządzanie online :)

Ja się na przykład dziś bawiłam.

Urządziłam salon i sypialnię dla mojej Siostry. Na ceny i dostępność nie zwracałam uwagi, to tylko zabawa:

2 komentarze:

  1. Te skrzynie są genialne! Gdzie takie można dostać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te konkretne: http://www.kathykuohome.com/Product/Detail/896-Amir-Wood-and-Iron-Rustic-Vintage-Travel-Trunks, ale kosmicznie drogie są :( A szkoda.

      Usuń

Powiedz mi co o tym myślisz :)