środa, 16 października 2013

Kreatywna środa: Jak zmotywować samą siebie?

Coś wymyśliłam. Ponieważ ustaliłyśmy razem z moją Siostrą i moją Musia, że nie jestem kurą domową tylko podwórkową, postanowiłam zrobić coś ze swoim życiem. Nie będę mówić co, bo jeszcze nie wyjdzie i mi będzie głupio...

W każdym razie coś wymyśliłam. Ale boję się wyjść z łodzi. A ponieważ do zapisywania pomysłów, szczególnie jak są rozbudowane potrzebne są notesy (a ja notesów używam, jak już mam, w odróżnieniu od niektórych...), to zrobiłam sobie notes. Znaczy okładkę przerobiłam od takiego zwykłego:


Duży jest, taki prawie A4.

Ponieważ, jak już pisałam, zestrachana jestem, to postanowiłam dodać sobie jakoś odwagi:

To "tup, tup" w związku z napisem poniżej...


Tam będzie tytuł. Na tym białym tle. Jak wymyślę.

Żeby nie było wątpliwości, że ten notes to taki jakby nowy początek i inne banały:


A ponieważ wielką inspiracją dla tego co wymyśliłam była Agnieszka Sieńkowska, to całość zrobiona przy użyciu jej papierów To lubię!

16 komentarzy:

  1. trzykropek był celowany w paulinę?

    podobno przekaz podprogowy, najlepiej wizualny, działa cuda. oby to miało przełożenie na twoje plany

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd wiedziałaś w kogo trzykropek? ;P

      Oby :)

      Usuń
    2. A czemuż to się we mnie trzykropkiem celuje?

      Usuń
    3. Zajrzyj do swojej małej, brązowej walizki to będziesz wiedziała czemu...

      Usuń
    4. A w dużej walizce, co trzymasz, Paulinko? Też notesy?:)

      Usuń
    5. ja akurat nie mogę narzekać na upodobanie pauliny :)

      Usuń
    6. To super... ja tej od wielokropka zrobiłam notes... ;)
      Trzymam kciuki!

      Usuń
    7. I bardzo dobrze - bo Jej chodzi o to, żeby je mieć! Dużo dużo, jak pan chory na zachłanność :)

      Usuń
    8. Milu, czy Ty aby nie przesadzasz?
      Wszak ich czasem używam, a czasem komuś daję...

      Usuń
    9. A czy jest coś złego w maniu kolekcji? Wszak nie.

      Usuń
  2. to ja trzymam kciuki za Twoje plany - bardzo mocno

    OdpowiedzUsuń
  3. Notes cudny. Plany super. Teraz wyłaź z tej łodzi i ruszaj!

    OdpowiedzUsuń
  4. wow jaki śliczny notes :):) powodzenia co tam sobie zaplanowałaś żeby wypaliło :D no i później prosimy o jakieś szczegóły ;*

    OdpowiedzUsuń

Powiedz mi co o tym myślisz :)