wtorek, 15 lipca 2014

Dlaczego?

To dzisiejszy temat u Uli: Dlaczego? Pytanie, na które odpowiedź zawsze jest najdłuższa :) A dokładnie:

dlaczego bloguję?

Kiedy prawie 8 lat temu (o matko!) zakładałam mojego pierwszego bloga (został przeze mnie porzucony w pewnym przełomowym dla mnie momencie, ale nadal wisi w sieci. Z tym, że nie polecam go szukać.), zrobiłam to właśnie w tym celu, żeby odpowiedzieć na pytanie: dlaczego? Dlaczego ludzie piszą blogi? Po co? Co im to daje?

Nie wiem, czy coś odkryłam. Nie pamiętam. W końcu było to prawie 8 lat temu (o matko!).

Wielkiej popularności nigdy nie zyskałam. Więc nie dla sławy piszę.

Chyba po to, żeby pamiętać.
Żeby legalnie komentować różne zdarzenia i okoliczności, na które wpadnę w mojej drodze.
Po to, by dzielić się radościami z innymi.
I czasem też smutkami.
Żeby moi znajomi wiedzieli co u mnie.

Prócz tego blog daje też możliwości: zabawy i poznawania innych, ciekawych poglądów na świat, niekoniecznie tych z poziomu komentarzy na onecie :P

Tak, tak, blogerzy to taka elitarna społeczność, buahaha :D

A jeśli ktoś jeszcze nie wie, dlaczego milowy jest akurat las to zapraszam to poprzedniego posta!

11 komentarzy:

  1. ohoh czyli mamy podobny staż w blogosferze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam imienniczkę. Wiesz, że mnie też już wspominki przerażają. Że to już prawie 10 lat ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pisze się też, bo pisanie pomaga. Ja właśnie dlatego pisałam boga (7lat temu..)

    OdpowiedzUsuń
  4. To byłam ja, Marta :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. oj!ja dopiero drugi rok...sporo przede mną mam nadzieję ;) a Tobie życzę kolejnych owocnych lat w tej elicie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekay blog :) Ładne zdjecie w opisie :)
    http://crossstitchandbracelets.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Twój nagłówek! Piszemy chyba wszystkie z tego samego powodu. Mamy coś do powiedzenia i lubimy to :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nagłówek jest made by moja siostrzenica :) Inne jej autorstwa możesz zobaczyć u mojej Siostry (http://panishoom.blogspot.co.uk/) i u mojej Musi (http://m-mummy.blogspot.co.uk/)

      Usuń

Powiedz mi co o tym myślisz :)