niedziela, 12 października 2014

Co nam wykropiło?

Wyzwanie z tego tygodnia ogłaszam wyzwaniem kiepskich zdjęć. Tylko Pocopotka zrobiła zdjęcia na jakimś poziomie... Na szczęście to co jest na zdjęciach reprezentuje lepszy poziom :)

Na jedynym jakościowo dobrym zdjęciu w tym wyzwaniu - kartka na Dzień Nauczyciela od Pocopotki:



Tereska zrobiła pudełko na niemowlęce pamiątki:


A u mnie powstały robocie obrazki - dwa:



Obrazki są smutne, bo nie mają jeszcze ramek, ale jakoś mi do IKEi nie po drodze. Jak będą miały ramki (i będą wesołe :D) to Wam je pokażę jeszcze raz, mam nadzieję, ze na lepszych zdjęciach.

A w tym tygodniu, na przekór niepogodzie, proponuję pobawić się deszczem! Dodajmy deszczowi uśmiechu :)

Zdjęcie wyjątkowo nie jest kradzione z Pinteresta, a zrobił je mój Szfagier.
W ramach bonusu - piosenka, bo stwierdziłam, że do każdego tematu będę dokładać trochę muzyki :) Piosenki - tej akurat - mogliście się spodziewać, ale może nie spodziewaliście się tego wykonania. A ja właśnie to wykonanie lubię najbardziej :D


Dla przypomnienia zasady:
  1. Bawić może się każdy - wystarczą dobre chęci i jakieś miejsce do publikowania: blog, facebook, pinterest itp.
  2. Wyzwanie trwa od niedzieli do niedzieli, to znaczy, że w niedzielę podaję temat, a tydzień później - też w niedzielę, robię zestawienie tego co mi nadesłałyście (poproszę o linki w komentarzach). Później, jak kogoś natchnie, to też można przesyłać, tylko automatycznie praca ukaże się w kolejnym zostawieniu.
  3. W notce podsumowującej pokazuję moją pracę (wiem, w środę mówiłam, że będę to robić w notce z tematem, ale chcę się bawić w tym samym czasie co Wy!), a także podaję następny temat.
  4. Bawimy się od dziś, aż nam się znudzi :) Temat będzie pojawiać się co tydzień. Nie ma przymusu brania udziału w każdym wyzwaniu, można w co drugim, albo jeszcze z inną częstotliwością.
  5. Jedyny wymóg co do pracy to to, by była luźno związana z tematem, poza tym może być to jakakolwiek forma sztuki lub rękodzieła, albo cokolwiek, co można nazwać kreatywnym: od form plastycznych, przez kreatywne zabawy z dziećmi i kulinaria, aż do słowa pisanego.
  6. I na koniec - standard, ale jakże ważny: umieszczamy podlinkowany banerek w notce prezentującej naszą sztukę i komentujemy nawzajem swoje prace, żeby było miło.
Miłego :D

2 komentarze:

  1. o kurcze ale temat wybrałaś ufffff tylko jak to ugryźć ohhhhhhhh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://kobietakuchenna.blogspot.com/2014/10/deszcz.html to ja tak;)

      Usuń

Powiedz mi co o tym myślisz :)