środa, 25 marca 2015

Kot na parapecie

Znacie Rudą Natalię? Od jakiegoś czasu (od jesieni?) robi ona sezonowe wyzwania fotograficzne. No i ostatnie - wiosenne, mnie urzekło. Jest cudowne, bo nie ma zwyczajnych tematów, ale wyznaczone zadania. Trzeba zrobić 30 zdjęć, za każdym razem inaczej. Do tego jest garść pojęć, które można potraktować jako inspirację, ale nie trzeba.

Postanowiłam wziąć udział i zrobiłam już nawet pierwsze zdjęcie :) Jest to wypadkowa tego:

Na razie lecę od początku...
i tego:

Tu pozwoliłam sobie dorobić kwadraciki, żeby móc odhaczać, to co już sfotografowałam.
A modelką została Zoja, fotografowana przez uchylone okno. Uczciwie stałam na krześle, a ona uczciwie siedziała na parapecie:


Będzie więcej :) #wiosnazjestrudo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Powiedz mi co o tym myślisz :)