środa, 21 października 2015

Imieninowo

Dziś będę zwracać Waszą uwagę. Najpierw spójrzcie na nagłówek bloga. Widzicie jak mnie tam ktoś ładnie narysował (i jak nie mam laptopa marki Apple)? To teraz jeszcze zajrzyjcie TU, bo nie wiem czy widzieliście tę zakładkę po renowacji. Tam ktoś ładnie narysował każdego z naszej rodziny. Ten ktoś narysował nam też rodzinne zdjęcie grupowe, bo zrobić sobie ładnego nie jesteśmy w stanie, zawsze ktoś robi głupią minę:

Ten ktoś to moja ulubiona (i wcale nie dlatego, że jedyna) Siostrzenica, Rela. A ta właśnie Siostrzenica miała miesiąc temu imieniny. Tradycyjnie to my obchodzimy urodziny, ale wyznajemy zasadę, że każda okazja jest dobra, żeby sprawić komuś prezent, więc jeśli tylko pamiętamy, to na imieniny też sobie robimy prezenty. A ponieważ Rela znana jest ze sporządzania list wszystkiego i  na każdy temat to gdy tylko spotkałam w sklepie notes z kwadracikami do odhaczania, taki na listy właśnie, to szybciutko go jej kupiłam:


Tylko okładkę miał brzydką, więc przerobiłam:


Reli lubi ptaszki i się jej podoba :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Powiedz mi co o tym myślisz :)