czwartek, 12 listopada 2015

Jesienne wyzwanie fotograficzne - podsumowanie

Coś mnie tknęło i sprawdziłam dziś popołudniu do kiedy trwa jesienne wyzwanie u Rudej... No i się okazało, że tknęło mnie w ostatniej chwili, bo do dziś tylko można wklejać linki do podsumowań!

Jesienne wyzwanie wyszło mi... w połowie. Ale to i tak dużo lepiej niż poprzednie, kiedy to tylko postanawiałam wziąć udział i robiłam po dwa zdjęcia... Tym razem zdjęć jest 16 na 30, więc zmierza ku dobremu. No ale już bez zbędnych słów:

1. Za oknem


2. To lubię!


3. Jesienny ( i przy okazji londyński, bo deszczowy...) klimat.


6. Zakamarki


7. Najczulej


8. Bez pośpiechu


9. Na gałęzi


10. Daleko


12. My


13. Ulica


17. W moim mieście


20. Uzależnia


23. Te kolory! (Tak, wiem, to zdjęcie w ogóle nie jest jesienne, ale... Te kolory! Za to zrobione zostało jak najbardziej tej jesieni.)


24. Moment


29. Przytulnie


30. Smakołyki


Na koniec jeszcze zestawienie wszystkich tematów z zaznaczonym tym, co udało mi się zrobić:


I chociaż nie zrealizowałam wszystkich 30 tematów to jestem z siebie dumna, że w ogóle się zmobilizowałam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Powiedz mi co o tym myślisz :)